Bringebærblad --- igjen

MaiMamma2010

Forelsket i forumet
Hei!

Spm til den som vil svare ....

Hva slags merke har dere kjøpt av bringebærblad te eller kapsler?
Og noen som har erfaringer?

Jeg har selv kjøpt Natures Sunshine  Red Rasberry, kjøpt på Life. 2 ganger 3 kapsler om dagen.
Synes det hørtes mye ut da jeg allerede må svelge 2 vitamintab, 4 jerntab, og 2 tran.
Kansje noen har et bedre alternativ [:D]

Den jeg har kjøpt heter Natures Way og det står bak at man skal ta 2 kapsler daglig.

ORIGINAL: MaiMamma2010

Hei!

Spm til den som vil svare ....

Hva slags merke har dere kjøpt av bringebærblad te eller kapsler?
Og noen som har erfaringer?

Jeg har selv kjøpt Natures Sunshine  Red Rasberry, kjøpt på Life. 2 ganger 3 kapsler om dagen.
Synes det hørtes mye ut da jeg allerede må svelge 2 vitamintab, 4 jerntab, og 2 tran.
Kansje noen har et bedre alternativ [:D]

Jeg har en te, men husker ikke merket.
Tror ikke det er mer enn de andre, men det er sikkert mindre konsentrert i kapslene[8D]
Jeg ville fulgt anvisningen hvis jeg skulle brukt det. Det at du tar alle de andre tablettene har nok ikke så mye å si, men hvis du er usikker så snakk med lege/jordmor.

Jeg har kjøpt Nature`s Way - bringebærblad kapsler.[:)] Kjøpt på Sunkost. Står anbefalt dose på 2 kapsler daglig, men jordmoren min ba meg ta 3 stk. 2 om morgenen og 1 om kvelden.

Takk for alle innspill. Tenkte å ta med meg boksa til jordmor neste tirsdag.
Da er det akkurat en mnd igjen så det passer jo ganske bra....

Har dere fått noe mer kynnere etter dere begynte å ta de?
Har hørt om folk som sier de får mye sterkere og mer smertefulle kynnere.
(mine merker jeg knapt nå så det tåles ;)

merker ikkje noe til mine.. har den samme som de over her som må ta to om dagen..

har og en som skal taes 2-3 tabletter 2 ganger for dagen.. men den bruker eg ikkje før denne e oppbrukt xD

Ingen sterke kynnere eller andre vondter her, meeeen...begynte igår...hehe..[:D] Men skal ikke få vondt av å ta de - i følge min jordmor. Får man det burde jeg ringe føden sa ho... Kynnere og nedpress var vanlig, men skulle ikke få veldig vondt..

Bringebærblad kaplsene er mye "sterkere" enn bringebærblad teen, fikk jeg vite på helsekosten :)

Har også slike som man må ta to ganger om dagen, men jeg lurer på, når skal man begynne å ta dem?? [:)]

ORIGINAL: lillebebis

Den jeg har kjøpt heter Natures Way og det står bak at man skal ta 2 kapsler daglig.

Jeg også har denne...[:)]

ORIGINAL: Amalie3

ORIGINAL: Tjukkabollafeiten

Hva koster slike tabeletter da? Lurer meg på om jeg skal kjøpe i morgen...

Mine kostet 130, om jeg ikke husker feil ;P

Takk[:D] Får ta meg en tur på helsekosten i morgen,da[:D] 

ORIGINAL: Marie91

Har også slike som man må ta to ganger om dagen, men jeg lurer på, når skal man begynne å ta dem?? [:)]

1 mnd før termin fikk jeg beskjed om

Back
Topp