Svar på tråd

14+3

Herlighet tiden bare flyr forbi! :Heartred I helga har jeg kjent masse bevegelse i magen, og det begynner endelig å føles virkelig! Samtidig kjenner jeg motivasjonen og lysten på å dra på jobb er lik null! Blir så fort sliten og anpusten, klarer ikke løfte og trøste ungene slik jeg vil, og suser og glemmer så mye at det er slitsomt... :hungover: Gleder meg veldig til litt fri i påska, men også da blir det fullt kjør med flyttepakking og litt hyttetur osv.

Helga ble veldig fin, men igjen: jeg er så sliten! Fysioterapeuten friskmeldte bekkenet mitt på fredag, men jeg har fortsatt så vondt i hofter og bein, så det er noe der som ikke er helt som det skal, og det sitter så langt inne å dra til legen for slitenhet og vondt i hofta liksom… Så føler jeg at jeg klager så mye hele tiden, og det liker jeg IKKE! :bag::arghh: Føler ikke jeg har igjen noe energi til 9åringen som vil finne på ting, og det skal så lite til før jeg må sette meg/legge meg nedpå… sukk…

Ikke lenge til ferie nå, og så er det plutselig høst, og så Vipps er det permisjonstid! Gleder meg til nesting i nyhuset! Tror mye er gjort bare vi kommer oss inn i hus, og at leiligheten er overgitt til nye eiere! Da blir det mindre å tenke på og stresse med i hverdagen :Heartred

Back
Topp