Svar på tråd

13+4

Da var TOUL vel gjennomført, og vi så en velskapt liten trollunge på skjermen! Mor er glad hu gikk på do før undersøkelsen, for lille lå med ryggen til, og vi måtte grave med apparatet for å få fine bilder  :hilarious: Gleder meg SÅ til å annonsere på some i morgen! Vi kan jo ikke annonsere i dag, da er det jo ingen som tror på oss… 1. april er en teit dag sånn sett!

Kjennes veldig godt å høre at alt så helt perfekt ut, og hun sendte med masse fine bilder! Bare 6 uker til OUL, da er jeg 19+4, så det er helt perfekt! :Heartred

Må flire litt, for ser igjennom en gammel chat med ei venninne, og på denne tiden med førstemann hadde vi kjøpt inn alt av nyfødt klær, vogn, bilstol, vippestol, seng, you name it! Nå har vi såvidt kjøpt et lite antrekk, og vi får babystol av svigerinne mi, ellers har vi ikke tenkt tanken på innkjøp enda! Har sikkert litt med at vi skal flytte inn i hus om en mnd tid, og jeg vil jo helst kjøpe inn ting som passer i nyhuset, og så slipper vi jo å flytte på det om vi venter med å kjøpe til vi er ferdig flytta :cool: Eneste jeg har fra førstemann er Prampack (som er perfekt siden vi flyr myyye), en ubrukt voksipose (hadde to med første, åpnet aldri nummer to), og Stokke steps stol. Ellers må vi handle inn/ønske oss alt, og det er egentlig helt ok når det er så lenge siden sist :Heartred

I dag ble det forresten Club Sandwich, og kjøpte en ekstra til i morgen, for de hadde bare to igjen på Meny :cool:

Back
Topp