Svar på tråd

13+2

Da var det søndag igjen, og bare en måned igjen til vi tar over huset… Vi har ikke begynt med noe som helst pakking, men kjenner oss selv godt nok til å vite at vi jobber aller best under press, så blir vel intenst siste to ukene… :hilarious:  Heldigvis får vi mye hjelp, og jeg liker faktisk å pusle med å sortere og pakke diverse, så har trua på at det blir bra!

I går fikk jeg intenst lyst på slush kl 22.30, og samboer snill som han er kjørte og skaffet på bensinstasjonen! Herlighet det var godt!! :Heartred Helt utrolig hvor brå og intens de cravingsene er!! Fra et sekund til et annet så MÅ jeg ha noe…

Ellers er 9åringen syk, og ligget med feber siden fredag… kjipt å si det, men det er LITT godt med unnskyldning til å bare bli hjemme og slappe av med film og is :Heartred:angelic: Han hadde nemlig fullpakket helg denne helgen, og siden samboer har jobb hele helga så er det jeg som må følge opp… da er det lov å synes det er godt å slippe vel?

To dager til TOUL, og gleder oss til å se mini igjen! TOUL betyr også at vi annonserer det til alle de som ikke vet enda, og det gleder jeg meg veldig til! Vi annonserer det dagen etter, fordi vi skal på UL 1. april :hilarious: Ingen som tror på noe som helst da!

Back
Topp