Svar på tråd

13+0 

Hiv og hoi som tiden flyr!! Ny uke!  :eek: Bare 4 dager til TOUL, og gleder oss masse til å hilse på lille igjen :Heartred

I dag hadde jeg min første skikkelige craving, og min første skikkelige meltdown pga craving… jeg våknet nemlig og fikk akutt lyst på den ferdig smurte Club Sandwichen de har på Meny, så jeg dro hjemmefra litt før jeg måtte på jobb i dag, og kjørte til min lokale Meny. Skyndte meg inn til ferskvarehylla der de har baguetter og wraps osv, men det var tomt… tårene kom på 2,5 sekunder, og før jeg visste ordet av det sto jeg midt på Meny og strigråt pga to brødskiver med kylling og bacon… Hun ene som jobbet der spurte om det gikk bra, og jeg bare «Neeeei, dere er tom for Club Sandwich» :crybaby2Så sa hun at de ikke hadde fått inn ferdigsmurte bakevarer enda den dagen, men at det nok kom til lunsj. Men jeg jobber på landet, så kan ikke svippe innom butikken i lunsjen, for det tar 20 min hver vei! Så da ringte jeg og vekket samboer gråtende og fikk ut frustrasjon og kalte sjåføren som kjørte disse ferdigsmurte bakevarene for masse fæle ting, så så samboeren at han skulle kjøre innom rundt lunsjtider (han hadde fri i dag) og kjøpe til meg og komme innom jobben :Heartred Men så, når han kjørte til butikken senere på dagen, så sa dama som jobba der «nei, kom ingen Club Sandwich med levering i dag dessverre». Så han ringte og beklaget masse, så da kom tårene igjen. Så ringte jeg mamma (som bor i Spania) på FaceTime, og hun møter en gråtende meg i bilen og forventer det verste, men flirer så tårene triller når jeg forteller at det er pga to brødskiver med kylling og bacon, og da må jeg flire litt jeg også :Heartred:hilarious: 12 timer senere har jeg fortsatt lyst på Club Sandwich fra Meny, men må slå meg til ro med at det er umulig å få tak i i dag, og har ikke hjerte til å sende samboeren til neste by for å se om de har der… tenk om det er tomt og han kjører bomtur! Nei, får trøste meg selv med litt is og en god film, så tar jeg helga!

Back
Topp