12+4
Starta på denne i går så glemte jeg visst bare å poste 
Magen begynner å gjøre skikkelig inntog, og nå har jeg faktisk null dårlig samvittighet for å bruke handikaptoalettet når det er lang kø på vanlig toalett fordi det synes
Klarer seriøst ikke holde meg et minutt lenger enn jeg må!
Fikk en nedtur i dag med baksmell på skatten, og jeg kan ikke skjønne det, for har gjort alt riktig! Sjekket og endret skattekortet hvert kvartal ved behov, og i følge tabelltrekken min så skatter jeg egentlig for mye… skal se ordentlig på det i dag, så får vi se om jeg ser hva som bør endres i år!
Ellers sliter jeg med søvn… sover egentlig ganske greit altså, men kan bare ligge på venstre side, og blir da så ekstremt stiv og øm i kroppen!
Kan ligge i timesvis på høyresiden, men bare sovner ikke, og blir kvalm om jeg ligger på mage eller rygg.. skal høre med fysio neste uke… om det ikke blir bedring må jeg kanskje finne på noe lurt, for begynner å kjenne det, spesielt i bekkenet. I går var det kursdag hele dagen, og jeg er ikke laga for å sitte stille i utgangspunktet… sleng på gravid i tillegg og du får ei rastløs dame med vond kropp! Men heldigvis lite planer på ettermiddagene!
Teller ned dagene! Akkurat en uke til TOUL