11+3
Symptomene er diffuse om dagen… jeg er kvalm, men ikke egentlig kvalm, mer slapp enn trøtt, og puppene er ømme litt sånn av og på. Ekstremt slitsomt når man føler seg uggen men fortsatt er så tidlig at man liksom er midt mellom litt lubben og gravid
Samboer er helt nydelig om dagen, og blir liksom litt ekstra forelska i ham hver dag! Gleder oss til å ta over huset og begynne å gjøre klart til minste mini sin ankomst 
MEN! En ting jeg har tenkt på… folk skal liksom bry seg om alt mulig hele tiden… hvorfor er det sånn at folk synes det er rart at vi ikke ønsker å vite kjønn? Eller at vi ikke ønsker å dele listen vår med babynavn? Eller at vi vil ha nøytralt utstyr… vi trenger ikke en rosa barnevogn! Svart/grå/brun/beige gjør akkurat samme nytten! Baby blir ikke kaldere i en mosegrønn vognpose, og sover ikke dårligere med en dyne som verken har dinosaurer eller Minni mus… ungen får til å gulpe like godt på en hvit eller brun eller grå gulpeklut, og sist jeg sjekket bruker man ikke tissen for å sutte på en smokk… farger er farger, og jeg skjønner at samfunnet har satt en slags merkelapp på folk utifra om tissen peker innover eller utover, men må det være så forbanna viktig at man ikke klarer å fokusere på det fantastiske som er et lite menneskeliv, men heller skal stå så bastant på at vi «frarøver folk muligheten til å shoppe til baby fordi man ikke vet kjønn»?? Hvis du ikke klarer å handle inn noe til babyen min uten å vite kjønnet, nei da får du vente til vedkommende er først om det er så viktig