Svar på tråd

10+0

Ny uke, nye muligheter! I går skulle jeg egentlig på første svangerskapskontroll hos jordmor, men grunnet orkan ble timen flyttet til tirsdag… litt skuffende når jeg allerede hadde styra med å tisse i et glass (som jeg ikke skulle bruke til testing engang!), men det ble fort glemt, for i dag skulle jeg kjøre på ultralyd nummer to! Denne gangen utvendig! Og SÅ mye har skjedd på 2 uker (bilde nummer to er sammenlikning mellom 10+0 og 7+4)! Herlighet bønna ser jo ut som en faktisk baby! Den sprellet og virret rundt inni der, og alt var bare helt perfekt!  :Heartred

Gleder meg til TOUL på sykehuset, for det blir jo faktisk ikke så lenge til siden jeg har entret uke 11 :eek:

Hjertet slo 169 bpm, som er høyere enn sist, hvor baby lå på 159 bpm, og akkurat der det skal ligge på denne tiden :Heartred Magisk hvordan kroppen virker altså!

Formen er nokså lik: trøtt, kvalm og tissetrengt! Blir godt med helg, men først skal vi få unna en privat visning på leiligheten før ordinær visning på mandag, så skal jeg kjøpe nye klær i helga, for seriøst ingen bukser passer lenger! :cool:

Back
Topp