10+0
Ny uke, nye muligheter! I går skulle jeg egentlig på første svangerskapskontroll hos jordmor, men grunnet orkan ble timen flyttet til tirsdag… litt skuffende når jeg allerede hadde styra med å tisse i et glass (som jeg ikke skulle bruke til testing engang!), men det ble fort glemt, for i dag skulle jeg kjøre på ultralyd nummer to! Denne gangen utvendig! Og SÅ mye har skjedd på 2 uker (bilde nummer to er sammenlikning mellom 10+0 og 7+4)! Herlighet bønna ser jo ut som en faktisk baby! Den sprellet og virret rundt inni der, og alt var bare helt perfekt! 
Gleder meg til TOUL på sykehuset, for det blir jo faktisk ikke så lenge til siden jeg har entret uke 11 
Hjertet slo 169 bpm, som er høyere enn sist, hvor baby lå på 159 bpm, og akkurat der det skal ligge på denne tiden
Magisk hvordan kroppen virker altså!
Formen er nokså lik: trøtt, kvalm og tissetrengt! Blir godt med helg, men først skal vi få unna en privat visning på leiligheten før ordinær visning på mandag, så skal jeg kjøpe nye klær i helga, for seriøst ingen bukser passer lenger!