Svar på tråd

9+0

Der var man i ny uke gitt! Herlighet som tiden flyr! Bare en liten uke til jordmor time og privat UL  :Heartred Håper jeg får time til TOUL ganske raskt, for har hørt det er noe ventetid på sykehuset her…

Må flire litt av meg selv, for har syntes det er så kjedelig med de dagbøkene som ikke oppdaterer ofte under graviditet, men så innser jeg at det er jo kjempekjedelig med oppdateringer når man ikke har noe testebonanza eller venter på eggløsning, eller teller DPO osv… er jo ikke rart det stort sett er oppdatering bare man har noe nytt å spennende å oppdatere! Jeg har mål om å skrive litt like vel, uansett hvor kjedelig det er! Så kan jeg se tilbake på dagboka med nestemann om noen år og se at joda, jeg hadde «bare» ømme pupper og masse trøtte dager i starten! Trenger ikke være kjempekvalm for å være gravid! Helt normalt med ligamentsmerter! Slutt å teste hele tiden, du blir bare stressa! :hilarious: Lett å være etterpåklok, si…

Nå skal jeg kaste meg rundt og få på meg kyllingkostyme, for det er nemlig karneval på jobb! :chicken: Godt er det, for jeg er iskald i dag! Passer fint med fleece-onepiece over ullundertøy!

Back
Topp