8+1
Ny uke, og føler meg litt mer kvalm i det siste. Tårene ligger lett tilgjengelig også, og jeg blir SÅ frustrert over samboer som faktisk presterer å KLAGE på at jeg er så trøtt hele tiden… i dag sendte jeg han bort med snart 10-åringen fordi jeg blir så sur av å ha han hjemme når han offer seg om jeg må legge meg nedpå… makan! Tror bare han er litt stressa om dagen sånn egentlig, men kjente at jeg orker ikke den energien i hus, så da får han finne seg en annen plass å være! 
Ellers føler jeg at jeg bare går og venter! Neste spennende som skjer er time hos jordmor 9+6, så ikke veldig mange dagene til det! Lurer på om jeg skal bestille en privat UL før TOUL eller ikke… fordi om hun ikke sender noe henvisning før jeg har vært der så kan det jo være det tar litt tid å få TOUL..? Vurderer en UL i uke 10 ish om TOUL ikke blir før nærmere uke 13…Men venter og ser hva hun sier, så er det jo mulig det ikke tar så lang tid like vel! 
Jeg er som nevnt kvalm om dagen, men er liksom ikke bare det heller. Føler meg helt tømt for energi liksom… tar på å gå og tisse, eller snu seg i senga! Men føler ikke jeg er for dårlig til jobb heller, jeg bare går rundt og er kronisk… tom… har ikke noe motivasjon til jobb, og det har jo litt med at arbeidsplassen min legges ned til sommeren (ansatt i kommunen, så blir bare flyttet til en annen enhet), men jeg vet ikke hvor jeg skal enda, og ikke vet jeg om jeg er i stand til å jobbe fra august heller… rekker å være maks 4 uker på nytt tjenestested før jeg går ut i perm, så er ikke såååå motivert for å slite meg ut på ny plass rett før baby kommer heller… GYN på klinikken anbefalte å sykmelde meg den siste tiden, da det blir mye stress med så mange overganger (nytt hus, ny jobb, alt rett før baby) i tillegg til at jeg sliter litt med ledd allerede, men får se hva det blir til! Er jeg i form vil jeg jo ut av huset liksom! 

Rant over! Nå skal jeg legge meg i sofaen med en bok!