Svar på tråd

CD 21, 5 DPO, PP 6

I dag ble det plutselig maraton med hus og megler og visning og finansieringsbevis  :hilarious: Satt på pause på jobb og fikk varsel fra Finn, og forelsket meg helt i et hus som virkelig er drømmehuset! Vi bor jo i leilighet nå, og har litt sånn løst leitet etter «for alltid» hjemmet vårt. Dette var et steinkast unna, i et ettertraktet område, med riktig skolekrets, og var bare ALT man kan drømme om! Sendte link til samboer, og han svarte med «skal du eller jeg kontakte banken?» :Heartred

Så da er vi i et lite dilemma da vettu! For huset er i en ganske høy prisklasse, og for å ha sjangs til å kjøpe det, så lønner det seg for oss å kjøpe FØR vi får flere barn, fordi lånebeløpet synker kraftig ved flere barn… men da er spørsmålet om vi har 100k for å lage baby om det viser seg at vi trenger hjelp til det.. samboeren roet meg med at vi har penger på sparekonto, og at vi har råd til begge deler etter at han har fått alt av utbetalinger i desember :Heartred Men kjenner på det like vel! Står potensielt sett mellom to veldig viktige ting! Drømmehuset, eller drømmefamilien… her vi bor er det ikke så mye sånt å ta av, så når det kommer hus for salg så er det bare å hoppe i det… tror vi gjør lurt i å gjøre det nå… nå når vi har mulighet for lånet, mulighet for å beholde skolekrets, mulighet for å være på plass i drømmehjemmet før vi bringer en ny bebis til verden :nailbiting::Heartred

Over til denne syklusen da! Sånn siden vi faktisk kanskje har mulighet til å få til baby på «gamlemåten», så har jeg kjent meg helt ok i dag, og siden det har skjedd så mye så har jeg faktisk glemt at jeg er 5 DPO :hilarious: Kurvene ser fine ut, og jeg velger å h trua til det motsatte er bevist :smiley-angelic001

Back
Topp