Svar på tråd

CD 19, 3 DPO, PP 6

For første gang er Premom, FF, og kroppen heeelt enige om EL, og det lover veldig godt for denne syklusen! :Heartred Fikk lagt inn aksjer tre dager på rad mot EL, men ikke på selve dagen, da samboer ikke var hjemme før seeeeint, og var i elendig humør… men satser på det går med siste runde rundt midnatt natt til eggløsningsdag! :smiley-angelic001

Ellers teller vi ned dager til fertilitetssjekken på fredag, og har bestemt oss for å ta en bedre lunsj etterpå, siden det ble til at jeg tar full dag velferdspermisjon (med lønn! Woho) :happy: Vi er da på 7 DPO, så regner med GYN bekrefter eggløsningen også! Satser på at sjekken ikke påvirker en evt implantasjon, og at jeg tester positivt til slutten av neste uke! Hjelp meg å manifestere det! :angelic:

Føler meg faktisk ganske rolig og bra, lite merkbare symptomer på noe som helst egentlig, og føler meg fresh og fin i dag! Noe trøtt, men det er jeg alltid mandag formiddag, og det får jeg ikke gjort noen ting med, uansett hvor mye eller lite jeg sover natt til mandag :laughing021 Mye som skjer denne og neste uke, så dagene i DPO-land går nok heldigvis fort! Krysser eggstokker, fingre og tær for terminspire og augustbaby! :smiley-angelic001:Heartred

Back
Topp