CD 19, 3 DPO, PP 6
For første gang er Premom, FF, og kroppen heeelt enige om EL, og det lover veldig godt for denne syklusen!
Fikk lagt inn aksjer tre dager på rad mot EL, men ikke på selve dagen, da samboer ikke var hjemme før seeeeint, og var i elendig humør… men satser på det går med siste runde rundt midnatt natt til eggløsningsdag! 
Ellers teller vi ned dager til fertilitetssjekken på fredag, og har bestemt oss for å ta en bedre lunsj etterpå, siden det ble til at jeg tar full dag velferdspermisjon (med lønn! Woho)
Vi er da på 7 DPO, så regner med GYN bekrefter eggløsningen også! Satser på at sjekken ikke påvirker en evt implantasjon, og at jeg tester positivt til slutten av neste uke! Hjelp meg å manifestere det! 
Føler meg faktisk ganske rolig og bra, lite merkbare symptomer på noe som helst egentlig, og føler meg fresh og fin i dag! Noe trøtt, men det er jeg alltid mandag formiddag, og det får jeg ikke gjort noen ting med, uansett hvor mye eller lite jeg sover natt til mandag
Mye som skjer denne og neste uke, så dagene i DPO-land går nok heldigvis fort! Krysser eggstokker, fingre og tær for terminspire og augustbaby!