Svar på tråd

CD 17, 1 DPO, PP 6

Da var man endelig i DPO-land igjen, venter bare på bekreftelse fra FF. Eggløsning var i går, og det kjennes for å si det sånn! Klarte nesten ikke sitte engang, for føltes som jeg satt rett på eggstokkene  :laughing021

Ellers tror jeg at jeg jinxa det litt når jeg sa syklusen har vært rolig, for både i går og i dag har jeg vært mentalt utlada! Jeg har grått så mye to dager i strekk nå for er så sliten og lei av å ikke se samboer fordi han jobber så mye, av å ikke ha foreldrene mine i nærheten, av å ikke ha noe avlastning på 9,5-åringen (som har sine utfordringer), og av svigerforeldre som forskjellsbehandler barnebarna sine, derav mindre avlastning… :arghh: Jeg føler jeg gir og gir, og ikke får noe tilbake, og dagene bærer preg av sånn endesløs håpløshet… har null tro på at jeg kan bli gravid igjen, og venter bare på at sjekken på fredag bekrefter det… sånn går nå dagene… hadde temphopp i dag, og håper det holder seg oppe, men tror ikke det blir noen flere aksjer med det første, så håper det holder med det vi har fått til… ser ikke så verst ut om eggløsninga faktisk var i går! :Heartred

Sett sammen bildet som vist øverst i høyre hjørne
Back
Topp