Svar på tråd

CD 13, PP 9

Der fløy det forbi et par dager til gitt! Har hatt svimlende lite å meddele, noe som har vært ganske godt! Tiden før EL føler jeg er den mest harmoniske hormonmessig og symptommessig, samtidig som at man blir møkk lei ventetiden  :laughing021

Har ikke kjempetegn til EL enda, tester forblir lave, og har ikke hatt noe EL-slim enn så lenge. Tempen er litt opp og ned. Har hatt EL-smerter både i går og i dag (ekstra mye så langt i dag) så venter slim i løpet av dagen i dag/i morgen. Merket forrige måned at jeg har ganske kort topp, så den kommer nok brått i løpet av de neste dagene! :scared007

La inn aksjer på søndag, så blir det en runde i dag rett etter jobb, fordi jeg skal til byen i jobbsammenheng og overnatte til i morgen. Måtte legge inn en liten tur hjemom for å rekke sengekos, for TENK om toppen kommer i kveld! Så tar vi en runde i morgen når jeg kommer hjem også, så blir det bra! :smiley-angelic001 Merkelig rolig hele denne mnd! Muligens fordi jeg vet vi får svar på litt prøver den 22. november!

Måtte bytte EL-tester midt i her denne mnd, for skulle ta en fra babyplan i skuffa på søndag og så jeg hadde så innmari få igjen! Kasta meg rundt og bestilte både det og kosttilskudd til mannen, men tar et par dager, så prøver meg på makesure sine enn så lenge. Ikke helt overbevist, men får teste ofte nå disse dagene så jeg er sikker på å treffe toppen! :thumleft

Back
Topp