Svar på tråd

CD 1, PP 6

Der ble det ny prøveperiode gitt  :arghh: TR kom noen dager for tidlig, og jeg har hatt min hittil korteste syklus noen sinne... 27 dager ble det, og det er jo egentlig helt innafor (kortere til neste EL, siden TR like vel kom - woho!). Jeg har gjort mye nytt denne syklusen som var: temping, testing etter EL med eggløsningstester, og skrevet dagbok. Alle disse tre tingene har hjulpet litt, fordi jeg føler jeg har mer kontroll på et vis! :angelic:

Jeg skal på fertilitetsklinikken i byen i morgen for blodprøver, så får vi time for utredning om 10-12 dager. Det føles godt! Vi skal også ha skikkelig familiehelg fra i morgen, med AirBnB i Trondheim, high end restaurant, konsert, og bare avslapning. Det blir sååå godt :Heartred Tok meg akkurat en pause fra litt pakking, for vi kjører rett etter jobb i morgen for å rekke labben for blodprøvetaking, så vil ha alt klart og inn i bilen i kveld :bookworm:

Lager meg en liste med milepæler innen det neste året, som så mange her inne har, så krysser jeg ut underveis:

• Ta blodprøver
  • Utføre fertilitetssjekk
  • Utføre spermprøve
  • Assistert befruktning ved behov
  • Positiv graviditetstest
  • Terminspire!  

Back
Topp