CD 24, 9 DPO, PP 5
Det vart en bitteliten pause fra forum gitt! Med besøk er det godt å tenke på andre ting, og bare leve og nyte 
Ryggen er fortsatt vond, har fortsatt mye utflod (veldig blank, men med litt sånn slim liksom
), tempen stiger fortsatt (selv om jeg fortsatt synes det er vanskelig å tempe - måtte justere bittelitt på ene målingen fra fredag, siden den ble tatt så sent på dagen), stikninger på venstre side, og litt sånn leamus på venstre side. Murringene er ikke murringer med tak som jeg pleier å få før TR, mer så det føles ut som om det er noen som drar litt hit og dit og strekker. Puppene er ikke like ømme i dag, men kjenner det om jeg kjenner etter. Fikk nesten litt sånn melkespreng-følelse ista… Skikkelig trøtt både i går og i dag, og blir småkvalm om det er lenge mellom måltider. Nå er jeg jo faktisk 9 DPO, og kunne i teorien begynt å teste i dag eller i morgen, men så redd som jeg er for kjemisk, og så utålmodig jeg er, så vil jeg helst gi det minst mulig tid mellom en eventuell negativ test og TR… 
Venninna mi sier hun har godfølelse denne syklusen, og jeg har litt godfølelse gjegnogså, men tør ikke få for høye forhåpninger! Fallhøyden blir så mye større da!