Svar på tråd

CD 22, 7 DPO, PP 5

Wæææ, det skjer ting med kroppen! Jeg har loggført alt av symptomer siden tidlig mai, og utifra disse loggføringene så er denne syklusen veldig lovende! :smiley-angelic001

For det første så er det første og eneste syklusen som treffer helt perfekt ifht aksjelegging. :wideyed: Så er det symptomene da! Jeg bruker å få noe smerter i korsryggen under TR og rett før eggløsning, men aldri ellers. Har sjekket med loggføring, og aldri hatt ryggvondt midt i DPO-land (mellom 5-9 DPO altså), men i går og i dag har jeg kjent stikkinger og litt brennende følelse i korsryggen, ikke vondt, mer som murringer, og stikking på venstre side. :Heartred Denne «stikkingen» har jeg også foran til venstre for navelen. I tillegg har jeg mye utflod, leamus i låret (leste en dagbok her inne med ei som alltid får leamus som tegn), og har hatt så sykt dilla på mariekjeks med hapå i går og i dag. :cool:

Luft i magen som vanlig (men det har jeg året rundt omtrent), og ømme pupper. Temperaturen går enn så lenge oppover, men dagens måling var litt senere enn jeg bruker, så det kan ha noe med resultatet å gjøre. Trøtt og slapp, og fiskekaker smakte ikke godt i dag (noe jeg vanligvis liker å spise på jobb). Får besøk av ei venninne i helga, så passer perfekt med litt distraksjon fra symptomjakting! :brb:

Og så lurer jeg på en ting… vi får influensavaksine gjennom jobben, og de kommer på arbeidsplassen min 31/10 for å sette vaksina. Jeg har meldt meg på for å ta den, men bør jeg vente? Har ikke tenkt å teste før 1./2. november, men må kanskje teste før vaksina da? Hmmmm  :confused005

Back
Topp