Svar på tråd

CD 21, 6 DPO, PP 5

Enn at dagbok faktisk er noe for meg :cool:

Dagen for blandede følelser! I dag har jeg hatt noe murringer og vondt i ryggen igjen. Litt stikkinger på venstre side, og våknet noe kvalm. Fortsatt en del utflod, og puppene er ømme (dog ikke så ille nipler i dag). Så har jeg EKSTREMT mye luft i magen, og samboer mener det lukter «kjøttsaus» av *kremt* fisen min… Sorry TMI! :smiley-ashamed004 :bag: Tempen er på vei opp igjen, men legger ikke så mye i den siden det er relativt nyoppstarta.

Uansett! Første reelle dag et evt befruktet egg kan feste seg, og jeg er SÅ spent på akkurat det! Samtidig har jeg ikke helt magefølelsen liksom… tror ikke det skjer meg - jeg blir ikke sååå heldig og får to streker… Ventetiden er så laaaang, men det er veldig godt å trygge seg med at vi får en fertilitetssjekk i november om det ikke klaffer denne PP. Litt beroligende, og gjør at det er håp liksom!

Må forøvrig flire av den evige tørken etter siste aksjelegging for perioden  :laughing021 Ingen av oss som ofrer det en tanke, før neste eggløsning nærmer seg og vi sparker oss selv litt i gang igjen… MÅ finne på noe spennende for å holde piffen gående selv i prøvetiden! Rop ut om noen har tips :Heartred

Back
Topp