Svar på tråd

CD 20, 5 DPO, PP 5

Nå snegler tiden seg fremover synes jeg, og blir i tillegg deppa av det våte og sure høstværet som er her… MEN får meldinger venninner om at de har drømt eller tenkt eller sett noe sånn spå-greier på tiktok at jeg er gravid.. :laughing021  tror ikke på sånt, men når det er så mange som uavhengig av hverandre sier det samme, så får vi se da! Skader ikke å håpe? Så manifesterer for harde livet og gleder meg til å kunne teste om 9 dagers tid (jeg er koko) :angelic::smiley-angelic001

Og til temping… æsj, blir ikke klok på det! :arghh:Våknet klokka 5 i dag tidlig, så måtte jeg bare tempe da, men jeg vet jo ikke hva jeg skal se etter! Hva er normalen liksom? Synes den er så lav, men vært sånn siden 1 DPO… kanskje jeg har lav temp? Så er det jo kanskje dumt å begynne midt i en syklus med temping? Og om jeg templer feil da? :confused004 Tok to på rad i dag tidlig og var noe forskjell på temperaturene…  Så er jeg så redd for å bli deppa om det kommer en temp-drop! Så må jeg gå og vente på TR like vel… skal ikke legge så mye i det, men kan jo fortsette i fall det blir en ny PP :confused005

Ellers har jeg veldig såre nipler, og ekstremt mye utflod i dag (sorry TMI), og krysser fingrene for at det er gode tegn! Så spent på dagene som kommer, for det er jo da en evt implantasjon finner sted! Krysser fingrene for å kunne gi «æ ska bli storebror» T-skjorta til 9-åringen i gave på lille julaften, overraske familien på julaften, og gro frem en liten julibaby :Heartred:smiley-angelic001

Back
Topp