CD 19, 4 DPO, PP 5
Lurer på hvor mange dager på rad jeg skal skrive dagbok
Neida… men er faktisk veldig befriende og godt å bare få ut alle tankene på en plass! Da har jeg mer overskudd til alt rundt, og livet med meg som samboer og mamma blir lettere
Samboer sa det i går også, at jeg virker «lettere» på et vis denne PP. Han skulle bare visst! På en måte er jeg lettere, men det er egentlig bare fordi at jeg har bestemt meg for at det ikke går uansett, så da er det uunngåelig med negativ test og TR
OG jeg får ut frustrasjon her…
I dag tenker jeg nemlig på dette med temping… jeg har tempet i totalt 4 dager nå, og vet ikke helt om jeg liker at man kan vite om det klaffer eller ikke via tempen! Så vet ikke om det er for meg. Selv om jeg ikke kan bruke en halv syklus med temping som noen som helst fasit… Vet ikke om jeg gjør det riktig engang! 
På akkurat samme måte som at jeg venter lengst mulig med å teste, så vil jeg at tiden mellom skuffelse og TR er så kort som overhode mulig, og med temping opplever jeg at de fleste vet ganske tidlig om det har klaffet eller ikke
Men, har på vekkerklokke 05.30 denne uka, så får vi se hva det blir til! Er fortsatt 10/11 dager igjen til IKM! Kjedelig å miste trua allerede! Egget har jo ikke fått sjangs til å feste seg engang! Kom igjen lille spire, voks deg stor og sterk og grav deg hardt inn, mamma tar imot deg!