Svar på tråd

CD 18, 3 DPO, PP 5

DPO-land ja.. Jeg har siden i går hatt grusomt vonde pupper (og samboer kommenterte at areola var så stor og mørk), og i dag våknet jeg så kvalm at jeg brakk meg :hungover: Hjalp med mat og drikke, men turte ikke ta vitaminene mine akkurat til frokosten, så de får jeg ta senere i dag (blir litt kvalm av de også nemlig). Med eggløsningssmertene jeg hadde denne runden også, så tror jeg hormonene mine jobber på HØYGIR! Nattsvette (generelt dårlig natt søvnmessig) og stikninger, oppblåst og generelt litt uggen. Håper for guds skyld at dette egget er befruktet og fint og graver seg godt inn og at hormonsymptomene går over i graviditetssymptomer snart, snart, snart! :smiley-angelic001

Føler dette er den verste tiden i syklusen for meg… den tidlige ventingen! Der alt er normalt/unormalt, og symptomene stort sett ikke betyr noe som helst annet enn at kroppen forbereder seg på et eller annet… Denne dagboken letter på mye av stresset, og jeg kjenner jeg er så mye roligere etter å ha fått det ned på «papiret» :Heartred Det er så fint å kunne gå tilbake å lese tanker og følelser også, og kunne si til seg selv «herregud så drama du er!» og flire litt, og så er ventetiden plutselig over :smiley-angelic001:Heartred

Back
Topp