Svar på tråd

CD 17, 2 DPO, PP 5

Stille og rolig søndag i dag, og det har sånn smått begynt å stikke/murre nederst i magen. For tidlig for mens murringer, for tidlig for ligamentsmerter, så er garantert etterdrønninger fra eggløsning… Prøver å ikke legge noe særlig i det, men blir jo veldig bevisst på alle små endringer i kroppen når man prøver. Tenkte litt på det i går, at det er så fascinerende at man kan kjenne alt kroppen jobber med når man kjenner godt etter. Så er jobben å sortere ut det som er viktig, og det som bare er luft! :laughing021 Svetter mye i dag også! Hver minste bevegelse utløser svette! Og er sykt svimmel (ja, har spist og drukket greit i dag)! :schocked028Det pleier jeg ikke (verken spesielt svett eller svimmel til vanlig), så enten har jeg ikke lagt merke til det før, eller så brygger jeg på noe, eller så er det en ny DPO-greie.

Så til DPO-land da, siden jeg nevnte det. Så lurer jeg på dette med orgasme… jeg får ganske raske og sterke orgasmer, og det er litt uavhengig av penetrering eller ikke. Så lurer jeg på om det kan påvirke implantasjon? Leser litt forskjellig på google, og er nesten sånn at jeg ikke tør å ta en runde i TWW i frykt for at det skal påvirke implantasjonen eller noe… Man har jo sex mens man er gravid, så bør jo ikke ha noe å si, men kjenner jo på det like vel når man vil legge til rette og gjøre alt man kan for at spiren skal sitte! :smiley-angelic001

Så til slutt kommer en liten artig greie! Ei venninne jeg ikke har snakket med på en stund sendte melding i sta og sa hun hadde drømt at jeg var gravid. Kanskje hun er sanndrømt? :confused004 Tiden får vise!

Back
Topp