Svar på tråd

CD 16, 1 DPO, PP 5

Ganske sikker på at eggløsningen var i går, og vi er dermed i DPO land! Tar det like vel med en liten klype salt fordi appene er så forskjellige… Flo mener det er eggløsningsdag i dag pga positive tester to dager på rad (den tar ikke hensyn til tester som stiger/synker så lenge de er positive), mens Premom tar utgangspunkt i toppen som kom på torsdag:happy093.Stoler på testene og symptomene mine, så skriver DPO 1!

Ble ikke noe aksjer i går kveld. Ble heller en real krangel (les: diskusjon, jeg er bare trøtt og amper) fordi samboer ikke ville legge aksjer og mener jeg legger for mye i det (men han vil at vi skal fortsette å prøve da)… han mener man har større sjanse med mindre sex, og at man ikke planlegger så mye.. Så føler litt at det var den PP… Vi får krysse fingrene for at det klaffa med sex de to siste dagene før EL. :Heartred

Termometeret kom i posten i går, så tok første temp i dag tidlig. Har ikke tempoet før, så er jo litt seint å starte i DPO-land, men greit å bare komme inn i rutina i fall det ikke klaffer denne mnd! :confused005 Håper på en liten runde i kveld, for vil jo teste ut glidemiddelet som kom! Lysta mi er fortsatt på topp, så håper samboer er med nå som «plikt-perioden» er over! …selv om det kan være sjangs fortsatt i dag om egget slapp sent, men det sier vi ikke noe om :laughing021

Back
Topp