Svar på tråd

CD 15, PP 5

Da var eggløsningstesten så vidt på vei ned igjen, og toppen var nådd i går! Har fortsatt masse eggløsningsslim på plass, så vi satser på en runde til med aksjelegging i kveld :happy093.

Jeg blir altså så fascinert av kroppen! Holdt ikke på sånn her med førstemann, men nå sjekker jeg utflod som om jeg aldri har gjort annet :laughing021 Har puttet inn to fingre omtrent hver gang jeg har vært på do de siste tre dagene, for å ha oversikt over når det blir mer/mindre slim, men enn så lenge så er det stabilt.

Har også kjøpt meg babyplan sitt termometer, og glidemiddel som skal imitere eggløsningsslim (for god measure!) og hjelper å holde liv i og lede svømmerne dit de skal! Kjøpte både den med applikation til inni, og den vanlige til å spørre på utstyret til samboeren. Anbefales å brukes sammen, så blir spennende! Lukta ingenting, og kjennes skikkelig ut som EL-slim! Det var veldig spesielt! Oppdaterer på hvordan det fungerer så de som evt er nysgjerrige kan få en pekepinn! Spennende om det får det til å klaffe også! Og om det sitter en spire denne runden så vil jeg tro glidemiddelet er trygt å bruke under graviditet også? Og jeg får så tørre slimhinner når jeg går gravid (iallfall for 10 år siden), så glidemiddel er gull! :Heartred

Tittet for gøy på sånn kinesisk fødekart, og i følge det så blir det jente om det klaffer i oktober :sign19 Må innrømme at jeg ikke er opptatt av kjønn og vil ikke vite hva det er når jeg går gravid heller, men artig å se om sånt stemmer! :D Noen her inne som har brukt det og det stemte? Gjorde det når jeg fikk mini! Stemte på en prikk!

Back
Topp