CD 15, PP 5
Da var eggløsningstesten så vidt på vei ned igjen, og toppen var nådd i går! Har fortsatt masse eggløsningsslim på plass, så vi satser på en runde til med aksjelegging i kveld 
Jeg blir altså så fascinert av kroppen! Holdt ikke på sånn her med førstemann, men nå sjekker jeg utflod som om jeg aldri har gjort annet
Har puttet inn to fingre omtrent hver gang jeg har vært på do de siste tre dagene, for å ha oversikt over når det blir mer/mindre slim, men enn så lenge så er det stabilt.
Har også kjøpt meg babyplan sitt termometer, og glidemiddel som skal imitere eggløsningsslim (for god measure!) og hjelper å holde liv i og lede svømmerne dit de skal! Kjøpte både den med applikation til inni, og den vanlige til å spørre på utstyret til samboeren. Anbefales å brukes sammen, så blir spennende! Lukta ingenting, og kjennes skikkelig ut som EL-slim! Det var veldig spesielt! Oppdaterer på hvordan det fungerer så de som evt er nysgjerrige kan få en pekepinn! Spennende om det får det til å klaffe også! Og om det sitter en spire denne runden så vil jeg tro glidemiddelet er trygt å bruke under graviditet også? Og jeg får så tørre slimhinner når jeg går gravid (iallfall for 10 år siden), så glidemiddel er gull! 
Tittet for gøy på sånn kinesisk fødekart, og i følge det så blir det jente om det klaffer i oktober
Må innrømme at jeg ikke er opptatt av kjønn og vil ikke vite hva det er når jeg går gravid heller, men artig å se om sånt stemmer!
Noen her inne som har brukt det og det stemte? Gjorde det når jeg fikk mini! Stemte på en prikk!