CD 14, PP 5
I går og i dag har eggløsningsslimet kommet på plass (i dag mer enn i går)! Ble aksjelegging i går kveld, og tenkte å få til en runde i dag også (det sies at søvn avler søvn, men jeg tror sex avler sex også!). Strimmeltestene er fortsat negative, men ser noe stigning, så skal fortsette å teste to ganger om dagen til det skjer noe mer!
Fikk lynraskt svar fra fertilitetsklinikken, og skal inn for blodprøver på CD 2/3 om det ikke sitter nå denne mnd, så skal vi få en fullstendig sjekk begge to! Blir så spennende å se om det er oss det er noe galt med, eller om det bare ikke har klaffet enda! Håper på sistnevnte! 
Ellers er hverdagen skikkelig i gang etter ferie, og jeg har en litt annen ro nå denne uka enn det jeg har hatt på lenge
Litt mer «det som skjer det skjer»-vibes, og det er litt godt å tenke på! Har ikke vært voldsomt mye inne på forum, fordi det skjer så mye med fritidsaktiviteter og jobb og livet generelt, og det er litt godt! Leser litt sporadisk på spennende tråder, og bare…
LEVER 
Oppdatering kl 19:44:
Nå skjer det noe med testene! Woho! Endelig på vei til eggløsning! Oppdatert bilde for egen dokumentasjon