Svar på tråd

CD 11, PP 5

I dag flyter tankene litt overalt. Har en liten pustepause på jobb, etter å ha snakket med en kollega om dette med prøving. :Heartred Det er så ekstremt altoppslukende! Tiden går fort og sakte om hverandre, man har tankene helt andre plasser… hver eneste lille rykk og napp i kroppen gjør at man mister konsentrasjonen, og hvor mange ganger i løpet av en dag er det egentlig normalt å sjekke trusa??

Jeg har i går og i dag hatt vannaktig utflod (sorry TMI), og har følt for å skifte truseinnlegg ofte. Vannaktig i seg selv tyder jo ikke på så mye, men har i dag hatt noe murringer, og sexlysten er på topp! Hadde en runde med samboeren i går, og kjenner det er noe ømt og følsomt. Venter ikke EL før om 4-5 dager, men Premom skal ha det til at EL er på CD 22?? Det er alt for seint! Jeg har jo sykluser på 29 dager, så EL må komme rundt 15… legger ved et bilde av testene for denne syklusen (første syklus jeg tester med strips). Skjønner meg ikke helt på det enda, men kommer meg vel inn i det! Satser på at appen følger meg når den ser at det begynner å stige i LH  :smiley-angelic001

Redigerer for å legge til: LH er best når den er best  :laughing002 Jf gårsdagens innlegg… Går visst litt opp og ned det der, men håper det går stort sett oppover de neste dagene

Redigerer igjen: endret siste test inne på appen etter tips her inne. Oppdaterte bildet også, så det blir rett om jeg vil inn i dagboka og se ved en senere anledning :Heartred La den inn som 0,38, for den er jo ikke i nærheten av like sterk eller sterkere enn kontrollstreken  :laughing021

Back
Topp