Svar på tråd

CD 7, PP 5

Jeg er så rolig i dag! Stress med jobb og prøving og høst har endelig gitt seg. Jeg er ikke glad i regn, og jeg er ikke glad i vinter. Sånn er det bare, men må leve med det når jeg bor i kalde Norge  :laughing021 Vi har dermed bestemt oss for at vi skal få til en sånn ferietur på høsten hvert år, så slipper jeg min årlige høst-depresjon like sterkt! Når mannen har jobben han har, så er vi så heldige å ha muligheten! Jeg er jo opprinnelig fra varmere strøk, så kroppen min takler sol og sommer bedre enn kulde og vinter :cool:

Vi har enda to hele dager igjen i sommervarmen, og har oppstart av aksjelegging for denne perioden nå i kveld (selv om eggløsninga ikke er før om en ukes tid) :Heartpink Har 30 eggløsningstester som venter i postkassa når vi kommer hjem, så gleder meg til å dra frem dem og «tissekoppen» min (sammenleggbar silikonkopp som alltid står klar for å tisses i).

Ellers tråler jeg forumet etter spennende dagbøker og tråder, og synes det er så gøy å lese om hvor forskjellige vi er alle sammen! Noen vil ha mange, noen vil ha en, noen vil ha tette, noen vil vente lenge, noen får til på første på, andre har over 80 på bak seg :Heartpink Så må vi huske å leve for oss selv og alle vi har rundt oss også, ikke bare det store ønsket som er en spire til i flokken. Det har denne ferien lært meg: å sette pris på øyeblikkene her og nå! Vi får en baby til, på en eller annen måte, men det øyeblikket som er akkurat nå er det ingen som kan gi tilbake, så vi skal nyte! Nyte hver uke, hver dag, hver time, hvert minutt og hvert sekund av det EVENTYRET som er livet :love7

Back
Topp