Bringebær(blad)te..

snappi

Elsker forumet
noen som har hatt nytte av det/eller kjenner noen som hadde effekt av det?? skal jo liksom være bar for å strekke/klargjøre livmoren for fødsel?? Liker egentlig ikke te, men selv med 2 uker til termin beg. jeg å bli litt utålmodig, så tenkte å lage iste av det.. gjør jo ingenting om gullet kommer ut noen dager før termin..[;)]

Jeg dro på helsekostbutikk og kjøpte bringebær(blad)-kapsler for ca.2 uker siden. Fikk vite at det er med på å forberede livmora på fødselen, gjør den mer elastisk. Dama anbefalte å ta dem 4 uker før og 4 uker etter fødsel.
Jeg tar ikke disse for å få ungen ut før termin (selv om det alldeles ikke gjør noe om hun kom nå hehe) men for å prøve alle gode råd for å slippe å sprekke så mye under leveringen [;)] Jeg smører meg også hver kveld med jordnøtt-olje som skal være med på å gjøre huden tøyelig..
Har ingen peiling på om dette virkelig fungerer, men det er nå verdt å prøve tenker jeg.

Ja, det samme tenker jeg.. Har også smurt meg med jordnøttolje.. var veldig flink en periode, men i det siste så har jeg vært skikkelig sløv.. får skjerpe meg. Vi får satse på ferrest mulig sting[;)]

Jeg fikk fortalt at kapsler har større effekt enn te - så jeg prøver det, men vet ikke om det har noen effekt..... Men "tro kan jo som sagt flytte fjell"[;)], så jeg satser på at det funker[:D]

Jeg drakk bringebærbladte og fødte før tiden... men vet ikke om det var fordi jeg drakk teen da.

Back
Topp