Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
det står at du skal begynne fra uke 35- jeg fraråder deg sterkt før det- har hørt noen skrekkhistorier før uke 35- attpåtil var det en som var sykepleier som også frarådet før uke 35 her på forumet- Det står både på glasset og på teen- at man ikke må begynne før uke 35-
du kan begynne å ta de 3 måneder før termin. var det de på helsekosten sa til meg. pluss en venninne av meg har brukt de...
Men ikke ta for mange av de, er noen som får diare av de...
det sies at de skal hjelpe til å modne livmoren til fødselen sån at du skal få en lettere fødsel.
har en venninne som brukte de. da jeg var å skulle kjøpe slike hinn dagen fikk jeg vite at det ikke var vits å begynne på de nå siden man skal begynne å ta de 3 måneder før teming jeg har 5 uker igjen..
På pakken jeg har står det at man kan begynne å ta de 5 uker før terminen, men hvis du er som meg så ønsker du babyen ut før dette:)så da er det vel bare så sette igang. Kanskje jeg og skal ta meg en ikveld i håp om at han kommer mellom 1. og 10. mai.....jippi det begynner å nærme seg;)
jeg var hos jordmor i går og siden jeg ikke har hørt om bringebærkapsler, spurte henne om denne naturmedisinen og om jeg kunne begynne med det.
hun viste meg en bok der det stod svart på hvitt at det ikke er nok dokument som kan bevise at det ikke er skadelig for fosteret,
og hun ville derfor ikke anbefale meg og begynne med det.