Bringbærkapsler?

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Noen som har begynt, skal begynne ? Har erfaring med det..? Ei venninne brukte det, og hun mener det hjalp med åpning/modning og sluppet revning 3 fødsler!

Jeg husker ikke når må skal begynne jeg, men jeg skal ta det :) Tok det sist, og da fødte jeg 8 dager før termin og måtte bare sy bittelitt. Tør ikke annet enn å ta de nå også da :P

:) jeg har en fra før, fødte 8dager etter og måtte sy masse !! :/ så skal prøve nå . Men usikker på når jeg skal begynne . Vil ikke begynne for tidlig heller om det skal ha noen effekt. Håper det hjelper! Skal også prøve olje der nede. Og det begynner jeg med nå.. Finnes det noen spesiell olje tro? Eller funker babyolje?

Jeg brukte kapslene og bringebærblad te når jeg gikk med snuppa, fikk 4uker før termin, hadde en kjap fødsel til å være første og revnet ikke:) men om det var bringebærbladene som gjorde det vet jeg jo ikke:)

:) jeg har en fra før, fødte 8dager etter og måtte sy masse !! :/ så skal prøve nå . Men usikker på når jeg skal begynne . Vil ikke begynne for tidlig heller om det skal ha noen effekt. Håper det hjelper! Skal også prøve olje der nede. Og det begynner jeg med nå.. Finnes det noen spesiell olje tro? Eller funker babyolje?
Det står på boksen med kapslene nårti man skal begynne, og det er en spesiel olje man får kjøpt for å smøre der nede:)

Har jeg aldri hørt om :)

Jeg satser på vannfødsel jeg ;)

Jeg brukte kapslene og bringebærblad te når jeg gikk med snuppa, fikk 4uker før termin, hadde en kjap fødsel til å være første og revnet ikke:) men om det var bringebærbladene som gjorde det vet jeg jo ikke:)
Husker du når du begynte med det?

Jeg begynte på de tre eller fire uker før termin.
Hadde en intens fødsel som endte i vakum- så måtte sy MASSE!! Men åpningsfasen og alt det der gikk ganske kjapt- så godt mulig det var hjelp i disse kapslene.. Tror jeg skal ta de denne gangen, just in case..
Jm sa at det ikke kunne gjøre vondt verre- bortsett fra at man ikke måtte begynne på de for tidlig..

Har ingen erfaring med beingebærbladkapsler, men brukte olje i noen uker før fødsel. Jeg kjøpte en som var for det, men tror nok du kam kjøpe en annen. Hørte at mandelolje skal være greit å bruke.

Jeg tok også akupunktur på slutten, det tror jeg var også bra for fødselen. Hadde en grei fødsel, raskt frem til full åpning, ingen revning, men jeg fikk aldri pressrier.

Prøvde å ta de med førstemann, men syntes de var så fæle at jeg klarte det ikkje:p fikk 8 dager over, fin rask fødsel. Med andremnn tenkte jeg ikke tanken på å ta de en gang:p fikk to dager over termin og super rask og fin fødsel:)

Jeg tok med førstemann, og skal ta de nå også.
Jeg fikk 9 dager før termin, og fikk bare et dypt kutt selv om de måtte bruke sugekopp. Så håper på lite revning eller ingen revning denne gangen... :)

Krysser fingra for lite eller ingen revning denne gangen og at det er effekt av bringbærbladkapslene! Prøve te'en også :) men sjekka boksen min, sto ikke når jeg kunne begynne .. Men siden jeg er 30uker nå, så kan jeg vel begynne om 5-6 uker ?

Trur man skal begynne på dem i uke 34? Kanskje jeg skal prøve denne gang.

jeg er aldri flink til å huske på åta tabl :P

Så får se om jeg gidder å bruke mye penger på det.

Går til akkupressur 1 gang i uka, så er mye der som ogå hjelper på ;)

Hva skal det hjelpe for?
Aldri tatt de. Har hatt 3 superlette fødsler. Ble klipt med førstemann og revnet minimalt med de 2 andre.
Men det med raske fødsler ligger i familien

Back
Topp