Bringbærblad-te (håper noen kan svare)

Dos ninjos

Glad i forumet
Noen med erfaring på dette området. Te og ikke kapsler. Når begynte du og hadde det noen effekt?

Hjelper deg å dytte!

Har kun erfaring med kapsla, og da fikk eg ikkje 1!!! rift under fødselen, (ongen var på over 4.5 kg!!)også hadde det virkning på at krampe i beina slutta om natta, etter at eg begynte på dei[:D]

dyter.... jeg har også bare prøvd kapslene, og smurte meg med jordnøttolje og rivnet ikke noe under fødselen!! ungen var 3550...

Oy..hjelper det mot krampene også... Jeg er 34 uker i dag og lurer på om det er fortidlig å starte med te...

nei,tror ikke det... tror jeg var i uke 35 når jeg begynte... men jeg bruker ikke å høre på hva alle sier, så lenge det ikke er stor fare for meg eller babyen, og det tror jeg ikke bringebær-teen er[:)]

ORIGINAL: Ninjo skal bli store

Oy..hjelper det mot krampene også... Jeg er 34 uker i dag og lurer på om det er fortidlig å starte med te...

Kan ikkje garantere det altso, men med meg slutta det når eg starta på dei[:D] hadde masse plage med det!

eg starta i uke 35, tror eg det var...så skada vel ikkje å starte med dei no, vil eg tro[:)]

Eg brukte kapsler, og måtte bare sy 2 pyntesting[:)] Så revnet ikke akkurat nei.. Men om det var kapslene sin gjerning, det aner eg ikke[;)]

Tusen takk for svar jenter.[:D] Skal kose meg med en kopp i kveld [;)]

jeg tokk kapslene bruket 2 bokser før jeg fødte og jeg revna mye, tok til og med den ytre lukemuskelen i endetarmen men det kan jo være fordi prøvde først med tang men det gikk ikke så det ble sugekop/vakum

jeg tokk kapslene bruket 2 bokser før jeg fødte og jeg revna mye, tok til og med den ytre lukemuskelen i endetarmen men det kan jo være fordi prøvde først med tang men det gikk ikke så det ble sugekop/vakum

Jeg har ingen erfaring med te-en, men me bringebærblad-kapslene.
Og jeg sprakk ingenting (sydde ikke et pyntesting engang). Disse tok jeg med andre ungen. Førstemann brukte jeg dem ikke med og da måtte jeg sy 2-3 sting. Ikke mye det altså, men de hjalp hvertfall [:)]

Back
Topp