bringbær???

millemax

Glad i forumet
bare lurte på om det er noen som har prøvd bringbær kapsler eller te de siste ukene av svangerskapet for modning av livmor, og om dette faktisk har hjelpet?

spurte på helsekosten og der sa de det skulle hjelpe bra, men greit og høre med andre som evt har prøvd....
hvor lang tid tok det evt før det skjedde noe fra dere begynte med dem?

håper det er noen som har svar, er så utrolig lei og sliten nå[:(]

(hodet til babyen er festet, så er det sagt...[:)])
tusen takk for svar...

Skal visst ha hjulpet mange på god vei til fødsel, men det har vært bringebærblad- te og ikke bringebær-te. Kan også prøve te av lakrisrot som også skal hjelpe. Lykke til[:D] Håper det skjer noe snart da.... Ser det ikke er lenge igjen[;)]

tar bringebærkapsler nå jeg, men det er mest for å styrke nedentil slik at det blir en lettere fødsel og at man kommer seg lettere der nede etter en fødsel. Smidighet osv. [;)]
Tror ikke det vil sette i gang noen fødsel nei.

Har ikke prøvd det, men vet at det er lagt ut en advarsel link før ang bringebærblader. Sjekk ut at det ikke er farlig det dere prøver. Har hørt om folk som har abortert fordi det blir for sterke sammentrekninger i livmora.

Klem

jeg har kjøpt sånn bringebærblad-te på helsekosten nå.skal begynne å drikke den i morra.om det hjelper får tida vise.skal visst være en go te ihvertfall....

Jeg har drukket bringebærblad-te noen uker nå, men man skal ikke begynne med det før uke 35 fordi det kan sette igang fødsler. Jeg merka at kynner'ne ble sterkere og mer "regelmessige" ikke mange dagene etter at jeg tok første kopp. Men nå synes jeg kynner'ne mine er borte... og jeg drikker fortsatt den teen.....

Jeg har hørt at det er mest for styrking jeg også, men skader jo ikke å prøve[:)]

ORIGINAL: Dama

tar bringebærkapsler nå jeg, men det er mest for å styrke nedentil slik at det blir en lettere fødsel og at man kommer seg lettere der nede etter en fødsel. Smidighet osv. [;)]
Tror ikke det vil sette i gang noen fødsel nei.

Eg tok rasperry kapsler fra ca 2-3 uker før termin......
Om de hjelpte i det hele tatt aner eg ikke.
Gutten kom ikke noe tidligere, og det var en knall tøff fødsel, og langt sykehusopphold etterpå....
Men kanskje det hadde vert enda værre hvis eg ikke hadde tatt de....
Så lenge det ikke skader fosteret er det jo lov å prøve[;)]
Lykke til[:)]

Back
Topp