Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: camillajenta86
jeg er ikke sikker, men vist det er en type muggost.
så tror jeg at jeg har hørt at man ikke skal spise det.
men hvor farlig det er, er noe anna.
jeg er litt sånn at jeg spiser det jeg føler for, men holder meg selvfølgelig unna alkohol[;)][:D]
ORIGINAL: Marit 83
ORIGINAL: camillajenta86
jeg er ikke sikker, men vist det er en type muggost.
så tror jeg at jeg har hørt at man ikke skal spise det.
men hvor farlig det er, er noe anna.
jeg er litt sånn at jeg spiser det jeg føler for, men holder meg selvfølgelig unna alkohol[;)][:D]
Ja, det er vel en type muggost... [:)][:)]
Men ett par skiver da...skader det?! Hmm...jaja...må vel holde meg
unda når det sies man skal det da [8D]
...............stod ingenting om at den var pasteursert... [&:]
Hmmm...da tror jeg ikke jeg tørr...eller...er det SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ farlig da...bare nooooen få biter...hva kan skje egentlig...? Det er vel ikke så ille at man kan spontanabortere liksom...? Hmmm...ne jeg får holde meg unna da... [&o]
ORIGINAL: Surita
hmm... skal se om jeg finner ut av noe... fælt om du ikke kan spise en ost nå da. [&:]
ORIGINAL: Celene
...............stod ingenting om at den var pasteursert... [&:]
Hmmm...da tror jeg ikke jeg tørr...eller...er det SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ farlig da...bare nooooen få biter...hva kan skje egentlig...? Det er vel ikke så ille at man kan spontanabortere liksom...? Hmmm...ne jeg får holde meg unna da... [&o]
okei
hvilket merke er det? er den norsk produsert?
jeg ville spist uansett...
men jeg spiste det meste i forrige svangerskap og vet det gikk bra... men jeg skal ikke anbefalle deg å gjøre det samme :D
ORIGINAL: Toika
Før jeg dør her av dårlig samvittighet så må jeg si at jeg vet om fler som har spist det og født friske unger.