Crmenssta Flørter med forumet 14 Jul 2021 #1 Jeg har nettopp spist en baguette til lunsj og merket når jeg hadde spist mer enn halv at den hadde litt brie ost på :/ burde jeg være bekymret?
Jeg har nettopp spist en baguette til lunsj og merket når jeg hadde spist mer enn halv at den hadde litt brie ost på :/ burde jeg være bekymret?
Pinkytiger Flørter med forumet Septemberbarna 2019 14 Jul 2021 #2 Nei, ikke tenk på det! Er så lite sannsynlig at det ikke skal gå bra så hadde ikke bekymret meg
Crmenssta Flørter med forumet 14 Jul 2021 #3 Pinkytiger skrev: Nei, ikke tenk på det! Er så lite sannsynlig at det ikke skal gå bra så hadde ikke bekymret meg Klikk for å utvide … Takk! Litt crazy her men fikk litt dårlig samvittighet
Pinkytiger skrev: Nei, ikke tenk på det! Er så lite sannsynlig at det ikke skal gå bra så hadde ikke bekymret meg Klikk for å utvide … Takk! Litt crazy her men fikk litt dårlig samvittighet
Januargutt1 Forelsket i forumet ❤Januarlykke 2022❤ 15 Jul 2021 #4 Jeg fikk en biff servert på restaurant i dag som ikke var godt stekt som jeg ba om. Spiste opp jeg altså...
Jeg fikk en biff servert på restaurant i dag som ikke var godt stekt som jeg ba om. Spiste opp jeg altså...