Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spiser brie daglig. Gjorde det forrige svangerskap også. Med andre ord; Ingen grunn til panikk.jeg glemte meg helt bort og spiste et halvt rundstykke med brie på en cafe i dag. Hvor farlig er dette?
Takk for raskt svar!Jeg spiser brie daglig. Gjorde det forrige svangerskap også. Med andre ord; Ingen grunn til panikk.
Ja, jeg har lest på mange ulike nettsteder og skjønt at brie ikke er noe en bør spise. Ble allikevel usikker på om dette er noe jeg bør få i meg noe antistoffer mot, eller om det ikke var sååå skummelt som det høres ut som.Mer presist svar: Vis vedlegget 307704
Det som står er at det er svært liten sjanse for listeria, men får å være heeeeeeeelt sikker kan man la være brieJa, jeg har lest på mange ulike nettsteder og skjønt at brie ikke er noe en bør spise. Ble allikevel usikker på om dette er noe jeg bør få i meg noe antistoffer mot, eller om det ikke var sååå skummelt som det høres ut som.