Brie og Morrpølse!

Rosetaske

Gammel bruker i ny drakt.
Septembermødre <3
JEG HAR SÅ LYST PÅ!


Aller mest Brien i grunn. Jeg ELSKER Brie. Og jeg kan leve på en god Brie (og rødvin og spekepølse).


Sukk.

Gjett en gang hva jeg skal kose meg med etter fødselen? Jeg skal søren meg pakke det i fødebagen.
 
Men du kan spise brie... Så lenge den er fersk...
 
Herregud. Når jeg leste "morrpølse" i overskriften her kom jeg plutselig på at jeg ikke kan spise salami og fårepølse (?). Var jo klar over det, men det hadde bare ikke streifet meg! Hadde salami på skiven sist idag morges, og kjøpte en pakke fårepølse på butikken for en halvtime siden. Jaja, mer til samboer, da...
 
Brie er godt det.. men skal klare meg uten.. Verre med spekemat.. Får så lyst på det, særlig når jeg er litt småkvalm.
 
Skal gå bra hvis kjøttet fryses først, sies det.
 
Ligger en brie i kjøleskapet her som jeg kjøpte dagen før jeg fant ut at jeg var gravid. Må kaste den snart, den frister alt for mye!
 
Savner og brie masse allerede. Muggost og har jeg fått ekstre lyst på :( har hørt att man ikke skal spise noen av de ostene. tror og jeg skal pakke noen oster i fødebagen ;)
 
Sånn brie på boks, sånn smørebrie, er jo pasteurisert!

Ang spekemat, jeg har spekeskinke på pizza, og steker den til den blir litt svidd. NAM! Da får jeg spekepølse likevel, selv om det ikke er HELT det samme :p
 
Jeg eeelsker også Brie!!! Vært litt nedtur det der ;)
Men leser at det er OK å spise, når de er fersk :):):)
 
Gikk forbi ostedisken på Meny istad og nesten sikla;) haha!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp