Bridget Jones 3

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Flere som gleder seg? :D

jeg gjør :P Digger disse filmene, og Colin Firth er vel min store kjærlighet på film, tror jeg... *sukk*

Patrick Dempsey tar over for Hugh Grant. Er selvsagt litt skuffa over det, men Patrick er jo en god skuespiller og gjør sikkert en fin jobb. Men jeg hadde aldri trodd han er 50 :wideyed:

Jeg skal være enig i at Grant har tapt seg, men den uovertreffelig overlegne holdningen han har og snobbete stemmen er fabelaktig i måten karakteren hans ter seg på i Bridget Jones :D

Flere som gleder seg? :D

jeg gjør :P Digger disse filmene, og Colin Firth er vel min store kjærlighet på film, tror jeg... *sukk*

Patrick Dempsey tar over for Hugh Grant. Er selvsagt litt skuffa over det, men Patrick er jo en god skuespiller og gjør sikkert en fin jobb. Men jeg hadde aldri trodd han er 50 :wideyed:
Har ikke sett de filmene jeg:o men jeg er veldig svak for Colin Firth selv! Åååh,gjett om jeg skalvha maraton på de filmene da;)
Bare eeeelsker Colin i stolthet og fordom, kan jeg se om og om igjen:p

Elsker de filmene! Kommer på kino i september tror jeg.

Så akkurat traileren og gleder meg vilt! Kommer til å savne Hugh, han er genial som pervers slimål :D

Jeg synes forøvrig det var greit at de har skrevet eget manus og ikke baserer filmen på den siste boken.

Hører det er en film jeg må få
Med meg og jeg som ikke har vært på kino på lenge... 15 mnd faktisk

Åhhh virkelig!! Så gøy!! Hadde ikke fått det med meg.
Nå gleder jeg meg masse:D:D

Så akkurat traileren, gleder meg villt!

Jeg skal være enig i at Grant har tapt seg, men den uovertreffelig overlegne holdningen han har og snobbete stemmen er fabelaktig i måten karakteren hans ter seg på i Bridget Jones :D
Det er sant ja, så blir spennende å se hvordan rollen til Dempsey blir ;)

Ja! Elsker de filmene. Og med McDreamy må det jo bare bli bra :D

Back
Topp