bricanyl og bivirkninger

mzTomdur

Glad i forumet
En venninne av meg var her i dag med sin sønn på 2,5år. Han starta med bricanyl for astma på fredag og har siden da ikke vært i ro. Dette er snakk om enormt hyper. Gutten har diagnose adhd nå, men i dag var han slik at jeg nesten holdt på å gråte.
Så lurte moren på om jeg kunne finne ut om hyper hyper barn var bivirkning av bricanylen, står ikke i vedlegget.
SÅ hva er deres bivirkninger?

sønn min brukte bricanyl før.. å ble sykt hyper... sa ifra til legen om dette.. gikk over til singulair tabletter isteden[;)] funker kjempebra

Takk, jeg ringte å sa fra til henne nå og hun ble kjempe letta over at det kunne finnes noe annet.

singulair er sinnsykt effektivt[;)] sønn min på 9, har ikke vært syk siden han begynte på de tablettene[;)]
å før det, så var han syk ofte..

Er ikke det effedrin i Bricanyl?[8|]

tusen takk for mange svar, har snakka med venninna mi og hun tar kontakt med legen på tirsdag

utrolig at de skriver ut noe slikt til en liten gutt med adhd diagnose da. Han får dekket barnehage 100% med en assistent på han 100% pluss en del andre ting. han er alltid grusom å ha på besøk, men i dag var han mildt sagt gal!!

Han har vært til observering flere dager gjentatte ganger hos bup eller noe slikt, hadde du møtt han så hadde du ikke spurt...tro meg!!!
Jeg hadde ikke hatt han alene en dag for 1mill...Og jeg passer mange barn

Back
Topp