Brevet fra lillemor

lenemor

Forumet er livet
Johanna får meg til å fnise noen ganger altså.. i dag later hun som om hun kan skrive, så hun går til pappa med et brev. Han åpner brevet og leser;
Til pappa
Jeg skal aldri tegne med tusj på bena mine mer. Jeg er glad i deg.
hilsen Johanna

Så sier Johanna - det skreiv ej, for det er ej som er JOhanna. Og her er et brev til Lene.

Jeg åpner brevet og leser:
Til Lene
Jeg har lyst å bake boller i dag, og så vil jeg kjøre en tur. Jeg skal aldri tegne med tusj på bena mine mer
Hilsen Johanna.

Frøkna blir litt rar i ansiktet, men sier ingenting, hun velger i stedet å gi et brev til til pappa'n sin da han ber om det, og hun blir ikke mindre rar da pappa leser høyt;

Kjære pappa
Ej he lyst å gå opp på badet og pusse tenner og børste håret mitt og ta på rein truse før vi skal ete frokost.
Hilsen Johanna

Hun kan jo ikke innrømme at hun ikke har skrevet det, så selv om hun ikke har så veldig lyst må hun late som om dette var planen hele tiden og bli med pappa'n sin opp..

så da får jeg vel sette på frokost og bolledeig jeg da [:D]

He he - herlig jente[:D] Har ei som også skriver masse for tia[:D] Kos dere med frokost og bollebaking!

Så herlig hun er!!
Solveig skriver også mye!

Fantastisk deilig når de skriver det vi vil de skal skrive.. [:D]

ha ha ha ha ha ha ha ha ha.... utrolig bra!!! jeg må si hun er flink som holdt maska...[:D] og aksepterte at det var det det stod[:D][:D]

Hahaha, så utrolig bra[:D][:D][:D]

Fantastisk bra 
Og så så kult at ho bare godtok det dere leste.
Den må jeg prøve neste gang Linnea tar pennen fatt [;)]

Hahahahahaha....måtte le høyt her! Da måtte hun nok pent bare gå opp og pusse tenner ja....så kjekt!

Back
Topp