Brev

Lykkedokka

Glad i forumet
Jeg har endelig fått time til ordinær UL den 3. september!!![:D] Gleder meg skikkelig! Skrev melding til mannen min om denne timen, og da fikk jeg til svar at han gledet seg masse til den timen
Har en snill mann jeg, og han følger meg på alt jeg gjør. Han er bare en utrolig støtte[:D]

Så bra:):):)

Tenk at det er under en mnd til du skal på ul...[:D] Håper tia går fort[:)]

Så bra - da skal jeg ha UL også!!
Vi får telle ned til den 3 sept sammen.. - "bare" 27 dager igjen - weee

Så bra mammen din er så støttende da - min er litt mer tilbakeholden.. men det er han som person også..
Men ser jo på min at han er stolt og på sist UL så var han som fortryllet i det som vistes på skjermen.. hi hi - søte disse gutta er da!!

Dere som har fått brev til ultralyd er jammen heldige. Dei bare roter bort henvisningen min[:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-]

åååå så gøy [:)] jeg skal 1 dag før deg [:D] hihi... gleder meg så utrolig masse.. det blir så bra :))
er ikke så lenge igjen da [:)]

åå er det ikke gøy når mennene vil være med og de gleder seg like mye som oss ? [:)][:)][:)]

sambo har vært med på hver en liten lege time og han har visst planer om å være med på alt..
jeg har sagt at jordmor timene kan jeg ta selv men da sier han bare "nei, jeg vil være med jeg også, vil jo vite hva som skjer til enhver tid "[:D]

ORIGINAL: Svartengel

Dere som har fått brev til ultralyd er jammen heldige. Dei bare roter bort henvisningen min[:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-]

roter de den bort?? da hadde jeg jammen blitt irritert [:@] Har legen sendt brev? prøv å ring og hør hvor langt det har kommet i systemet :)
Legen min har sendt henvendelse til sykehuset på GYN for å sjekke om alt er bra osv og de har ikke sendt noen innkalelse, i dag så ringte de fra sykehuset og spurte om hvorfor jeg ikke kom til timen i dag.. hah. jeg har ikke fått no brev engang..
men skal inn neste fredag da [:)]

sjukehus pleier ofte å sende innkallelsen nokon dager før, så du får sikkert brevet iløpet av nokon dager:) Posten er jo litt treig veit du;p Trur dei burde få seg litt bedre rutiner på sj.husa:p

da skal vi på UL samme dag. datoen har printet seg inn i hodet. ser veldig frem til det, nå :)

ORIGINAL: t0mmelise

roter de den bort?? da hadde jeg jammen blitt irritert [:@] Har legen sendt brev? prøv å ring og hør hvor langt det har kommet i systemet :)
Legen min har sendt henvendelse til sykehuset på GYN for å sjekke om alt er bra osv og de har ikke sendt noen innkalelse, i dag så ringte de fra sykehuset og spurte om hvorfor jeg ikke kom til timen i dag.. hah. jeg har ikke fått no brev engang..

Legen har skrevet henvisning 2 ganger og sendt den og eg har ringt ultralyd avdelingen for å høyre om kor henvisningen er men dei har ikkje registrert noko som helst. Og siste vart sendt for ca 14 dagar sida[:-][:-]

Legen har skrevet henvisning 2 ganger og sendt den og eg har ringt ultralyd avdelingen for å høyre om kor henvisningen er men dei har ikkje registrert noko som helst. Og siste vart sendt for ca 14 dagar sida[:-][:-]

arrrrrrrrghh [:@] så typisk!!!! legen min måtte sende 2 henvisninger til meg også, og den tredje gikk igjennom..
håper du snart får innkalling du også, og håper det ikke blir så lenge til du også skal [:)]

arrrrrrrrghh [:@] så typisk!!!! legen min måtte sende 2 henvisninger til meg også, og den tredje gikk igjennom..
håper du snart får innkalling du også, og håper det ikke blir så lenge til du også skal [:)]

Skal til fastlegen på onsdag, da skal eg ordne meg nytt helsekort og henvisning, samt fysioterapi. Håper at han har fått journalen min då og har fått med seg rygghistorien min. Og så har eg aldri møtt den legen før, så eg håper han er grei[:)]  Men eg føler jo at eg burde få time til ultralyd snart, må sjekke at det passer med jobben til typen osv.

ORIGINAL: Nikkiline

Så bra - da skal jeg ha UL også!!
Vi får telle ned til den 3 sept sammen.. - "bare" 27 dager igjen - weee

Så bra mammen din er så støttende da - min er litt mer tilbakeholden.. men det er han som person også..
Men ser jo på min at han er stolt og på sist UL så var han som fortryllet i det som vistes på skjermen.. hi hi - søte disse gutta er da!!

Siste Ul var også mannen med, og da kom det et par tårer fra han[:D] søt han
Det begynner liksom å gå opp for meg nå:-) Moro

Back
Topp