brev

det er bare meg

Glad i forumet
Mailykke <3
fikk brev fra sykehuset i dag med ordinær ul dato:) så 18.12.13 skal jeg på ordinær ul:) en mnd seinere enn med min datter:) jeg har ei datter som er født 18 mai 2010 og nå har jeg termin 15-17 mai:) forrige gang så var jeg på ornær rundt midt i november så tenkte at jeg får noe den samme dato men nei en heeeeeeel mnd senere:) har dere fått ordinær ul dato?

fikk brev fra sykehuset i dag med ordinær ul dato:) så 18.12.13 skal jeg på ordinær ul:) en mnd seinere enn med min datter:) jeg har ei datter som er født 18 mai 2010 og nå har jeg termin 15-17 mai:) forrige gang så var jeg på ornær rundt midt i november så tenkte at jeg får noe den samme dato men nei en heeeeeeel mnd senere:) har dere fått ordinær ul dato?
Hvor langt på vei er du? Har så vidt fått klort til meg 1 kontroll til legen :p

jeg er bare 8+1 jeg:) jeg hadde lege time 1 oktober jeg:) skal til jordmor 24 oktober:)

Den er bestilt i allefall. Men har ikke fått brev enda. Har termin sånn 14-16 ca. Så jeg får kanskje omtrent likt som deg?

hehehe ja denne gangen er de ganske så effektive ja:) var mye tregere da jeg gikk gravid med min datter:)

Den er bestilt i allefall. Men har ikke fått brev enda. Har termin sånn 14-16 ca. Så jeg får kanskje omtrent likt som deg?

kanskje kanskje:) det står at ordinær er i uke 17-20 så de har noen uker på seg å kalle inn:)

Men hvis folket begynner å få OUL-innkallelser så bør noen lage en oversiktstråd med datoer :D :D
Anyone?

Oj det var lenge til .... Spesielt for oss som ikke har vært eller skal på noe tidlig ul.. :)

Er det ikke etter første lege/ jordmortime at papirer blir sendt å man får time til ordinær ul?
jupp etter første timen sender de blodprøvr og alt til sykehuset og da kommer papirer om litt fra sykehuset ja:)

Jeg fikk 27. desember, men ringte og ba om tidligere da jeg har termin en gang mellom 1. og 10. mai. Det var ikke noe problem, så jeg fikk 5. des. Men nå har min kjære bestilt sydentur til oss med avreise 4. des, så da må jeg vel be om flytting nok en gang...

Det er sendt papirer til sykehuset 2 okt.så det vil vell dukke opp ett brev i posten snart håper jeg:)?

Jeg har fått 09.12! Gleder meg :-)

Henvisningen ble sendt på fredag, så regner med å snart få brev.

Back
Topp