Brev?

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Jeg lurer på en ting... har dere tenkt å skrive brev med hva dere ønsker for fødselen? Jeg har faktisk ikke tenkt på det så mye.. men fikk plutselig litt "panikk" nå, og at jeg bør skrive et sånt brev. Hadde ikke tenkt til det i utgangspunktet men.. En jordmor venninne av meg anbefalte meg det.. men vet liksom ikke helt hva og hvordan jeg skal skrive det...
Noen som har skrevet eller har noen ide?!?

Jeg har ikke skrevet noe brev, og har ikke tenkt til det heller. Satser på at jeg klarer å formidle det jeg vil når jeg kommer på sykehuset[:)]
Men det er sikkert ingen dum idè hvis det er noe spesielt man vil at de på sykehuset skal vite..

Vet om flere som har skrevet slike brev, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det.
Det eneste jeg vet jeg vil ha under fødselen, er lystgass og epidural[:)] Det finnes sånne familiefødestuer der alt skal foregå naturlig, men dit vil ikke jeg[8D]
Jeg tar gjerne imot ting som gjør fødselen lettere[:)]

Jeg skal skrive et sånt brev, vet ikke helt hvordan jeg skal starte da men...
Holder kanskje at jeg skriver en ønskeliste, og setter punktvis opp mine ønsker...

Jeg har tenkt å skrive sånt brev. Vil ikke ha en haug med folk inne på føden når jeg skal presse. Sånn "heia-gjeng" av studenter og lege..
Har vært student selv, så jeg vet hva jeg ikke vil ha. Er ikke imot studenter, men det er nok med en.
Også vil jeg ikke føde med beina i sånne bøyler (hvis dere skjønner), og det er jo greit at de vet på forhånd..

Back
Topp