Brev fra UNN

siwro

Gift med forumet
Heia..

I går fikk jeg brev fra UNN, sto at di hadde fått svarslipper og svar på blodprøver så nå var vi i gang, sto jeg måtte ringe i god tid før forventet mens, så jeg må ringe i morgen og spørre hva di vil[:D][:D]
Hva er det som skjer på den samtalen mon tro??

Jeg har søstren min på besøk nå i helga, veldig koselig, har bare kosa oss..Så i dag er vi alle bedt til svigersene på middag[:)]

Ha en fin fin søndag[:D]

Så kjekt! Håpar du snart er i gang med forsøk då! Masse lykke til framover! Ha ein fin søndag og ei fin veke! [:)]

Maase takk og i like så du[;)]

så gøy! [:)]
lykke til!

så gøy at dere er i gang[;)][;)]lykke lykke til[;)][;)]

ORIGINAL: snuppis!

Hvis dere skal på forsamtale, så får dere informasjon om medisinene, uttaket og innsettinga [:)] Etter det så blir det samtale med legen. Da får du vite hvilke medisiner du skal gå på [:)] Jeg vil tro at mannen din skal levere inn en sædprøve [:)]

Masse lykke til [:)]

Takk takk, er så spendt på hva som skjer i dagens samtale, gleder meg til jeg kan ringe..

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med forsamtalen når dere får den! Håper dere er heldige og lykkes på første forsøk! [:)][:)]

Så det er forsamtalen vi sikkert skal snakke om i dag da?gleder meg, håper det ikke er vanskelig å komme igjennom, er jo  bare en liten stund man kan ringe i...
vi må lykkes på første, det mååå gå...jeg er jo litt skeptisk, så er så redd at går det ikke på første, mister jeg litt troa..meeen det får man bare så på når man kommer så langt..
En gang skal det gå...og måtte det bare være på første forsøk...

Back
Topp