Brev fra sykehuset

Anja89

Betatt av forumet
Hvor lang tid fra dere var hos legen og bestillte
Oul, tok det før brevet kom i posten? Gleder meg sånn til å få
Vite når jeg skal

Var der på en fredag. Fikk brevet på mandag. Men jeg fikk ul på en priv klinikk. Er automatisk skreve inn på sykehuset i kr.sand. søker kun sykehus om jeg skal føde et annet sted. Noe jeg ikke skal.

Hvor lang tid fra dere var hos legen og bestillte
Oul, tok det før brevet kom i posten? Gleder meg sånn til å få
Vite når jeg skal
Jeg var der for 3 uker siden å enda ikke fått no brev......men de er vist litt trege her har j hørt,men er så kjedelig å vente på d!!!

Var hos legen på en mandag, og fredag lå brevet i posten :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Var hos legen i uke 4+5.

Fikk tlf fra Riksen noen få dager etterpå, allerede vært på 1 ul. Ny ul og morkakeprøve om 1 uke. Ikke fått dato til ordinær ul enda.

Sent from my iPhone using BV Forum

Var hos legen i uke 4+5.

Fikk tlf fra Riksen noen få dager etterpå, allerede vært på 1 ul. Ny ul og morkakeprøve om 1 uke. Ikke fått dato til ordinær ul enda.

Skal du ta morkake-prøve? Jeg er kalt inn på fosterdiagnostikk førskommende tirsdag.. Og lurer på om de tar morkake-test da...? Vet du?

Det vet jeg ikke. Jeg fikk tlf fra de for flere uker siden, og da fortalte de hva de skulle gjøre, og når de skulle gjøre det. Vi var inne til veiledning og ul på onsdag. Så skal vi inn for morkakeprøve 28. oktober.

Ok da får vi se når vi kommer dit på tirsdag :)

Jeg var der for 3 uker siden å enda ikke fått no brev......men de er vist litt trege her har j hørt,men er så kjedelig å vente på d!!!

Det samme skjedde med meg forrige svangerskap. Jeg gikk uke etter uke å ventet på dette brevet... Men ingenting kom. Da ringte jeg på sykehuset for å høre når timen min var. Men de hadde ikke tatt imot noe henvisning fra legen min. Han hadde nok glemt det!!! Det var kun 2 uker til jeg burde være der, alle lister var fullt opp, men de klarte jo heldigvis å skvise meg inn en plass mellom alle.

Ring å høre med sykehuset du :)

Var hos lege en tirsdag og fredag kom breve...fikk nesten sjokk over at det gikk så fort :P Men gleder meg kjempe masse til ul 10 des :)

Back
Topp