Brev fra Nav i dag

*Stella*

Forumet er livet
Lurte på om det var trøbbel med foreldrepengene, men jeg får jo lønn fra jobb som vanlig jeg.

Men neida, dette var at de har fått melding om at jeg har fått et barn, så nå skal jeg få barnetrygd, om jeg bare snarest gir dem skriftlig tilbakemelding på hvilket kontonummer jeg vil ha det på.

Jepp, ammetåkedama må derved logge seg inn i nettbanken og sjekke hvilket kontonummer hun har... og skrive det ned. Men gidder jeg sende et brev til nav? Frister mer å stikke innom dem i morgen, når jeg likevel skal på helsestasjonen (nav er i samme bygg) tenker jeg...

Folkeregisteret, som ligger under skatteetaten, kan gi melding om at jeg har fått et barn. Men hvilket kontonummer jeg pleier å be om å få skatten utbetalt til, kan de ikke ta med, slik at jeg evt bare kunne gitt beskjed om jeg ville ha det på en annen konto enn den. Jaja, jeg skal vel klare å få gitt dem beskjed om hvor jeg vil ha det.

Jeg har også fått et sånt brev, men jeg vet ikke hvor jeg har lagt det [&:]
Skikkelig ammetåke.....
Kjenner at alle sånne oppgaver som innebefatter å måtte skrive brev og gå å poste det er fryktelig slitsomt!!!! Tiltaksløs jeg???????[:)]

ORIGINAL: ~Buble~

Skikkelig ammetåke.....
Kjenner at alle sånne oppgaver som innebefatter å måtte skrive brev og gå å poste det er fryktelig slitsomt!!!! Tiltaksløs jeg???????[:)]

Det er derfor jeg tenkte jeg kunne gå innom nav med en lapp i morgen.

Ikke har vi printer hjemme heller, så det blir en håndskrevet lapp. Alternativet er å få mannen til å skrive ut på jobb, men seriøst, da må det postlegges, og sjangsen for at jeg husker det? Nei, bedre å levere en lapp der i morgen. Om jeg ber hun jeg skal gå sammen med, om å minne meg på å levere den, så er det jo i alle fall kanskje 50% sjangs for at jeg potensielt kanskje husker det?

ORIGINAL: *Stella*

ORIGINAL: ~Buble~

Skikkelig ammetåke.....

Det er derfor jeg tenkte jeg kunne gå innom nav med en lapp i morgen.

Ikke har vi printer hjemme heller, så det blir en håndskrevet lapp. Alternativet er å få mannen til å skrive ut på jobb, men seriøst, da må det postlegges, og sjangsen for at jeg husker det? Nei, bedre å levere en lapp der i morgen. Om jeg ber hun jeg skal gå sammen med, om å minne meg på å levere den, så er det jo i alle fall kanskje 50% sjangs for at jeg potensielt kanskje husker det?

ender nok med det her også...... når jeg allikevel skal ut og fly!!

vi fikk også sånn brev i dag [:D]

Back
Topp