Brev fra legen i dag

frøkenblaa

Elsker forumet
jada, fikk brev fra legen min i dag, da blodprøvesvarene mine har kommet. Hadde forhøyet verdier i stoffskiftet. Så må inn å ta nye prøver.
Etter forrige svangerskap har jeg fått struma, og sikker på at den har virket inn på formen min. Nå viser det seg på blodprøvene også.
Må bare si at jeg HATER sykdom. Er alltid noe som er galt.
Selv har jeg vært gjennom en god dose med sykdom, guttungen var på sykehus 4-5ganger minst i mnd fra 5 uker t.o.m 8mnd.
Er så LEI!!![:(]

Noen andre som har/har hatt problemer med struma/stoffskiftet?

ja eg har lavt stoffskifte og går på tabletter.. men det går helt fint :) så lenge eg tar de hver dag så merker eg ikkje noe til den biten.

verre med all kvalmen og alt det andre som følger med av de verste symptomene.. eg e sikker på at eg har fått alle symptomene som de andre her inne ikkje har :))) heheheh....

Uff, høres ikke bra ut. Håper du føler deg bedre snart[:)]

Har lavt stoffskifte. Hatt i ca 8-9 år. Er masse trøtt og tom for energi til tross for medisin. Men, lærer seg å leve med det. Verst når verdiene er på utur, noe de var igjen etter siste fødsel. Har vært veldig sliten og trøtt, og grr, kiloene har lurt seg på fra nyåret [:'(][&:] Veeeeldig kjipt da jeg gikk opp så lite i svangerskapet at det faktisk var snakk om at jeg tok av meg litt selv, det lille jeg gikk opp var KUN pga lille, livmor og morkake. Sukk!!!

Back
Topp