Brev fra KK

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Idag fikk vi brev fra KK. Vi har fått time til samtale om obduksjonsrapporten til Aron.
Fikk plutselig veldig nerver i forbindelse med det, nå skal vi liksom få alt rippet opp igjen :/
Men det blir jo også godt å få litt svar, også i tilfelle det er noe dem må ta hensyn til ved dette svangerskapet.
Men nå må jeg gå å grue meg helt til 25 Januar.... føles lenge ut...

Uffda... :( Tar lang tid å hele et så stort sår... tror nok det blir godt å få svar.... Sjønner godt at du gruer deg. Du har en gjeng med damer du kan snakke med her da. Godt å snakke med noen man ikke kjenner også... Snakker du åpent med samboeren din da?

Klem.

Uffda... :( Tar lang tid å hele et så stort sår... tror nok det blir godt å få svar.... Sjønner godt at du gruer deg. Du har en gjeng med damer du kan snakke med her da. Godt å snakke med noen man ikke kjenner også... Snakker du åpent med samboeren din da?

Klem.

Ja jeg har mange å snakke med og meg og min mann snakker bra sammen :) Nettverket våres er det ingenting å si på :) Vi er ovverrasket over hvor mye støtte vi har fått <3

det blir sikkert godt å få et svar. skjønner godt at du synes at det er lenge å vente:-/

Klem.

Enig med denne.
<3 <3

Back
Topp