Brettspill

Christine1989

Betatt av forumet
Har akkurat begynt på ferie, og skal dra på hytten med familien i morgen. Tenkte å kjøpe med et brettspill eller to!
Noen som vet om et gøyalt spill?:-)

Synes settlers og carcassonne er kjempegøy; det er strategispill :) Alias er også en klassiker, litt mer sosial...

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Fleip eller fakta og Black box synes jeg er litt festlige spill :)
Alias er også veldig gøy :)

Carcassonne og ticket to ride er gøy! Carcasonne kan du ha helt enkelt eller med masse utvidelser ;)

Takk for tips, skal ta meg en tur for å se etter i morgen:-) kjekt å ha det litt sosialt på kveldene:-)

<3 Jente April 2012
Termin med nr 2: 5. Februar 2014

Da vil jeg bare snike og si at Notabene har 50% avslag på alle brettspill nå! :-)

Geni eller cranium..

Absolutt enig er en av mine favoritter! Det passer for både barn og voksne og er lett å lære. Det er tre ulike omganger, man spiller to og to på lag og det går på tid. Den ene omgangen er slik at man får opplest et kort f.eks "guttenavn på tre bokstaver" og så skal man skrive ned fem navn. Det laget som har flest like får flytte frem. En annen omgang skal man mime til hverandre, og jeg husker godt da vi fikk "ting du ikke vil finne i postkassen din" og svarene ble "pupper" og sånn som er lett å mime :p haha! Brettspill er morsomt!
Alias er også en slager, ser flere har nevnt det lengre opp.

Må bare også nevne Alias, så det viser hvor mange som liker det ;)
Hvem, hva, hvor eller 20 spørsmål er også gøy :)

Back
Topp