Brett til Stokke tripp trapp stol?

Flinkpike

Andre møte med forumet
Hei alle flinke mødre og fedre.

Lurer på deres synspunkter angående å bruke brett tilpasset Stokke tripp trapp stol, eller bare bruke spisebordet med evt. voksduk/spisematte e.l. for å unngå søl. Lurer sånn på om jeg trenger å kjøpe et slikt brett, nå som poden nærmer seg sitteklar.

Takk for innspill :cat:

Hei alle flinke mødre og fedre.

Lurer på deres synspunkter angående å bruke brett tilpasset Stokke tripp trapp stol, eller bare bruke spisebordet med evt. voksduk/spisematte e.l. for å unngå søl. Lurer sånn på om jeg trenger å kjøpe et slikt brett, nå som poden nærmer seg sitteklar.

Takk for innspill :cat:

Hvis poden kun skal sitte inntil bordet og spise er det ikke nødvendig med brett, kun spisebrikke. Men hvis poden skal sitte i stolen vendt bort fra bordet eks hvis h*n skal følge med på matlaging o,l og han da skal få litt ventemat e.l er brett super kjekt. Vil anbefale deg å først prøve uten så kan du heller se om du har behov for det.

Vi hadde tenkt å kjøpe, men avventet for å se an behovet, og har egentlig ikke trengt :) Vi er ikke så redd for spisebordet vårt, så han har fått spise rett fra bordet/etterhvert fra tallerken :) Han bruker stort sett stolen kun ved matbordet, de få gangene han ikke har det har det gått fint uten, ikke noe savn :) Så se an behovet etterhvert er mitt råd og :)

Elsker brettet!! Mye enklere syns jeg enn å ha det på bordet.

Vi har brett og ville ikke vært det foruten. Som en annen over her skriver er det utrolig greit å ha sånn at ungen kan sitte å leke eller spise snacks med den mens man feks lager middag.

Det fantes ikke når storesøster ble født men hadde helt klar kjøpt hvis de fantes. Med lillebror kjøpte vi en billig stol med brett fra ikea og den er gull vert

Elsker brettet! Mindre flate å vaske, han lager ikke hakk i bordet og rekker ikke ting som står på bordet.

Kan sikkert fåes kjøpt brukt på Finn.no :) Det skal i hvertfall jeg sjekke ut :)

Anbefaler play tray brettet på det sterkeste. Vi har hatt veldig god nytte av det, da vi flytter stolen rundt og ikke bare bruker den med middagsbordet. Anbefaler å kjøpe en annen farge en hvit da det er vanskelig å unngå at mat setter stygge flekker på den som man ikke får vekk. Jeg har selv den blanke og den er like fin som ny etter bruk av flere barn.

Back
Topp