Mayb31 Elsker forumet 9 Mar 2007 #1 Jeg lurer på om jeg kanskje har fått brennkopper.Bør jeg kontakte lege da MArkus bare er 2 mnd? Hvordan er det for så små å få brennkopper? Blir de mye syk?Noen som vet noeom dette?Jeg har bare et utslett ennå som er på størrelse med en ti øring,ikke vekser det eller klør noe spsiellt,men det ser ut som en brennkopp.
Jeg lurer på om jeg kanskje har fått brennkopper.Bør jeg kontakte lege da MArkus bare er 2 mnd? Hvordan er det for så små å få brennkopper? Blir de mye syk?Noen som vet noeom dette?
L litlå Gift med forumet 9 Mar 2007 #2 har ingen erfaring med dette, ville nok ringt legen bare for å høre...
M MariusMamma Gift med forumet 9 Mar 2007 #3 DET ER JO VELDIG SMITTSOMT - VILLE RINGT Å HØRT. KANSKJE DU KAN VÆRE FØRE VAR SIDEN DET IKKE VÆSKER ENNÅ....
DET ER JO VELDIG SMITTSOMT - VILLE RINGT Å HØRT. KANSKJE DU KAN VÆRE FØRE VAR SIDEN DET IKKE VÆSKER ENNÅ....
M mrs.L Elsker forumet 9 Mar 2007 #4 Kan ikke svare men vil bare ønske lykke til.. Håper det ikke er brennkopper[:)]